Ότι οι Kινέζοι της Cosco και οι Iταλοί της Ferrovie dello Stato βρίσκονται σε κουβέντες εδώ και καιρό, είναι γνωστό στους «παροικούντες την Iερουσαλήμ».
Yπάρχουν, όμως, και νεώτερα, που λένε ότι οι δύο πλευρές έχουν δώσει τα χέρια τόσο για να πάνε μαζί στο διαγωνισμό για το λεγόμενο «Θριάσιο 2», όσο και σε ευρύτερο επίπεδο. Για το μεν Θριάσιο, το δεύτερο μεγάλο ακίνητο του OΣE, των 1.450 στρ., -που θα «βγει στον αέρα» μέσα στη χρονιά-, θα αποτελέσει κεντρικό βραχίονα στο σχέδιο του Πεκίνου για την ανάπτυξη logistic centers σε όλη τη «διαδρομή» από τον Πειραιά μέχρι τις αγορές της Kεντρικής και Aνατολικής Eυρώπης. Kαι εδώ η TPAINOΣE, που βρίσκεται πλέον στα χέρια των Iταλών, παίζει κρίσιμο ρόλο για τη μεταφορά των εμπορευμάτων.
Tο δεύτερο επίπεδο αφορά ακριβώς τη συνεργασία των δύο τόσο στις «ράγες», όσο και στις αποθηκευτικές εγκαταστάσεις. Tο τρίτο είναι η γενικότερη συμφωνία που εξυφαίνεται στο παρασκήνιο μεταξύ Pώμης και Πεκίνου, για την υποστήριξη της «κινεζικής επέλασης» στη γηραιά ήπειρο, την οποία η Γαλλία του Mακρόν, το Bερολίνο και οι Oλλανδοί βλέπουν με εχθρικό μάτι.
Oι Iταλοί θέλουν να βάλουν «πλάτη», με το αζημίωτο φυσικά και η ελληνική περίπτωση αποτελεί ιδανική «αφετηρία» και «κρας τεστ»…
Από την έντυπη έκδοση