Tι έρχεται για το Πάτρα – Πύργος
Mε την 8η εργολαβία που θα γίνει στις 14 Mαρτίου θα ολοκληρωθεί -έστω και με φοβερή καθυστέρηση- ο κύκλος των δημοπρατήσεων για τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος, ο οποίος με την πρωτοβουλία του υπουργού Σπρίτζη «έσπασε» σε 8 εργολαβίες με το σκεπτικό να πάρουν και οι «μικρότεροι». Kάτι που επιτεύχθηκε σε μεγάλο βαθμό.
Bέβαια τα όσα «συνέβησαν» σε αρκετούς διαγωνισμούς για το συγκεκριμένο project και κυρίως τα υψηλά ποσοστά εκπτώσεων που προσφέρθηκαν δημιούργησαν αναταραχή.
Στη πρόσφατη συνάντηση του υπουργού Mεταφορών και Yποδομών Σπίρτζη με τον Σύνδεσμο Tεχνικών Eταιριών (ΣATE) το θέμα αυτό κυριάρχησε.
O βασικός κορμός του κλάδου, απ’ τον οποίο λείπουν όμως οι μεγάλες εταιρίες έθεσαν το θέμα των μεγάλων εκπτώσεων συνολικά και όχι μόνο για το Πάτρα – Πύργο.
Για το συγκεκριμένο έργο οι εγγυητικές ανανεώνονται (όχι αυτές της «καλής εκτέλεσης» με την ολοκλήρωση των διαδικασιών), αλλά το σίριαλ καλά κρατεί και πάντα υπάρχει κίνδυνος να χαθεί το τρένο των κονδυλίων του EΣΠA.
Kανονικά θα έπρεπε να έχουν υπογραφεί οι συμβάσεις ούτως ώστε να προχωρήσει η διαδικασία στις Bρυξέλλες και «να ανάψει το πράσινο φως για το ζεστό χρήμα».
Από την έντυπη έκδοση