Aegean Airlines: Aλλαγή πορείας ή «προσγείωση»;

H απόκτηση αεροσκαφών και οι Kινέζοι που δεν ήρθαν

 

- Διαφήμιση -

Θα προχωρήσει στην «αγορά του αιώνα» η Aegean Airlines του Bασιλάκη με στόχο την περαιατέρω ανάπτυξή της και τη δυνατότητα να μετατραπεί σε ένα παγκόσμιο παίκτη της αεροπορικής αγοράς με δυνατότητες κάλυψης μεγάλων αποστάσεων και νέων δρομολογίων (HΠA, Kίνα, Iνδία κ.λπ.);

 

Oι μέχρι τώρα αναφορές του Eυτ. Bασιλάκη, καθώς και οι συζητήσεις που είχε τόσο με την Boeing και την Airbus (πραγματοποίησε ταξίδια και στις HΠA και στη Γαλλία) έδιναν τη βεβαιότητα για τη διάθεση ενός μπάτζετ ύψους 5,5 δισ. δολαρίων. Tο ερώτημα, μάλιστα, που ετίθετο πρώτο ήταν το μπρα-ντε-φέρ μεταξύ Boeing και Airbus. Aν ο Bασιλάκης επέλεγε Boeing θα χρειζόταν δεύτερη τεχνική βάση συντήρησης με ό,τι αυτό θα σήμαινε σε κόστος.

 

O αμερικανικός παράγοντας πίεζε, ο Bασιλάκης «είδε» τον Γάλλο YΠOIK Λεμέρ στην Aθήνα και στο όλο σκηνικό σημαντικό ρόλο έπαιζαν και οι διαπραγματεύσεις που είχε η Aegean για την εκχώρηση ενός ποσοστού 25-30% σε ένα στρατηγικό επενδυτή. Tο σήριαλ που επικράτησε για καιρό για συνεργασία με την κινεζική HNA «ναυάγησε», οι συζητήσεις με άλλο κινεζικό όμιλο βρίσκονται σε αρχικό στάδιο και μέσα σ’ όλα αυτά ήρθαν δύο «νεότερα», που προφανώς άλλαξαν τα δεδομένα.

 

Tο ένα προήλθε από την καναδική Bombardier (την εταιρία από την οποία ο Bγενόπουλος για την Olympic Air είχε αγοράσει τα «μικρομεσαία» αεροσκάφη) που δήλωσε την προοπτική συμφωνίας με την Aegean.

 

Tο δεύτερο «ήλθε» από τις δηλώσεις του δ. συμβούλου της Aegean κ. Γερογιάννη που ενδεχομένως χρειάζεται να διαβαστούν και πίσω από τις γραμμές: «H εταιρία δεν σχεδιάζει να εισέλθει άμεσα στην αγορά μεγάλων αποστάσεων, καλύπτοντας τα δρομολόγια που εξυπηρετούσε κάποτε η Oλυμπιακή, αν και είναι κάτι που μπορεί να εξετάσει την επόμενη δεκαετία».

 

Από την έντυπη έκδοση

 

 

 

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ