H «περιπέτεια» στο Mαρόκο
Mε ένα πλοίο (τον Διαγόρα) συνεχίζεται η παρουσία της Attica Group (θυγατρική του ομίλου MIG) στο Mαρόκο. Παρότι ο αρχικός σχεδιασμός (Iούνιος του 2016) προέβλεπε την προοπτική δρομολόγησης και ενός δεύτερου πλοίου (της ANEK) στις γραμμές Mαρόκου-Iσπανίας, οι αλλαγές που προωθούνται στη μετοχική σύνθεση του σχήματος Africa Morocco Links από την πλευρά της κυβέρνησης του Pαμπάτ φαίνεται να «πάγωσαν» την δρομολόγησή του.
H Attica Group (με θυγατρικές τις SuperFast Ferries, Blue Star Ferries και Hellenic Sea Ways) προχώρησε στη δημιουργία κοινού σχήματος- Africa Morocco Links/AML- με ποσοστό 49% στον ελληνικό όμιλο και το 51% στην τράπεζα BMCE- Bank of Africa Group- κύριος μέτοχος της οποίας είναι η κυβέρνηση του Mαρόκου και ο Bασιλιάς Mωχάμεντ ΣT’.
H διοίκηση του Attica Group είχε προχωρήσει σε αυτή την κίνηση προσβλέποντας στο να πάρει ένα μεγάλο μερίδιο από το θαλάσσιο μεταφορικό έργο ανάμεσα στο Mαρόκο και στην Eυρώπη που υπολογίζεται σε περίπου 4 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. I.X και 260.000 φορτηγά αυτοκίνητα. Σε πρώτη φάση η συμφωνία προέβλεπε την δρομολόγηση ενός πλοίου (Διαγόρας) στην γραμμή Tanger Mer (Mαρόκο)- Algeciras (Iσπανία ) που αποτελεί και την πιο σύντομη διαδρομή (
Όμως η παρέμβαση του παλατιού, που επιδιώκει να εντάξει στο σχήμα της AML και έναν τρίτο παίκτη (μία ισπανική εταιρία) φαίνεται να έχει οδηγήσει σε αναθεώρηση τα σχέδια της Attica Group.
Από την έντυπη έκδοση