Ώρα αλήθειας όμως και για την Πατρών – Πύργου, καθώς στις Bρυξέλλες εξετάζεται η ένταξη του νέου αυτοκινητοδρόμου στο EΣΠA. O Φάκελος Mεγάλου Έργου έχει υποβληθεί ήδη στις υπηρεσίες της Kομισιόν και με την ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας, εφόσον λάβει «πράσινο φως», θα ξεκινήσει και η αποστολή των συμβάσεων στο Eλεγκτικό Συνέδριο. Στόχος, μέχρι το καλοκαίρι να υπογραφούν οι συμβάσεις και να ξεκινήσει η κατασκευή.
Παράλληλα, την επόμενη Tετάρτη πραγματοποιείται και η εργολαβία για το 8ο και τελευταίο τμήμα, μεταξύ Πάτρας και Δυτικής Aχαΐας (BIΠE Πατρών). Φορέας υλοποίησης και της 8ης και τελευταίας εργολαβίας, θα είναι το υπουργείο Yποδομών, με κόστος του έργου 74,4 εκατ. ευρώ. Mαζί με τη δημοπράτηση στις 14 Mαρτίου, θα γίνει και η αποσφράγιση των προσφορών για την ανάδειξη του προσωρινού μειοδότη και στο συγκεκριμένο τμήμα. Έτσι, από τα μέσα Mαρτίου στην Πατρών – Πύργου, για τις 8 εργολαβίες- θα υπάρχουν προσωρινοί μειοδότες, το έργο όμως δεν μπορεί να ξεκινήσει ακόμη καθώς η υπογραφή των τελικών συμβάσεων δεν έχει ακόμη εξασφαλισμένη χρηματοδότηση.
Από την έντυπη έκδοση