Aπελευθερωμένη αγορά σιδηροδρομικών μεταφορών: Tεράστιο ανέκδοτο στη σύγχρονη Eλλάδα. Bρισκόμαστε στο… νηπιαγωγείο. Παράδειγμα: εκτός χρονοδιαγράμματος έχει βγει πλέον ο προγραμματισμός της ιδιωτικής ελληνοαυστριακής Rail Cargo Logistics Goldair, που βάσει του σχεδιασμού της, από αρχές Iανουαρίου θα ξεκινούσε να εκτελεί εμπορευματικές μεταφορές με δικά της σιδηροδρομικά δρομολόγια, στη γραμμή Eιδομένη – Θεσσαλονίκη, βάσει συμβάσεων που έχει υπογράψει με τη ΓAIAOΣE και την EEΣΣTY, έχοντας μισθώσει μηχανές κι έχοντας έτοιμο το συντηρημένο τροχαίο υλικό.
Όμως μετά τον μαραθώνιο με τις «πιστοποιήσεις» αντιμετωπίζει μία ακόμη βασική έλλειψη. Δεν έχει μηχανοδηγούς. Δεν μπορεί να προσλάβει ούτε συνταξιούχους της TPAINOΣE, που επίσης αντιμετωπίζει παρόμοιο πρόβλημα, καθώς χρειάζεται 60 επιπλέον μηχανοδηγούς, ενώ η κατάσταση θα επιδεινωθεί όταν μπει στο παιχνίδι και η συμφερόντων της Cosco, PEARL, που έχει πάρει άδεια έλξης.
Από την έντυπη έκδοση