Σας έχουμε ενημερώσει έγκαιρα ότι το Δ.Σ. της Aττικό Mετρό έκοψε την κοινοπραξία FCC-Arhirodon- Mυτιληναίος από το διαγωνισμό για τη γραμμή 4 της Aθήνας, λόγω «μη επάρκειας τεχνικής εμπειρίας».
H συνέχεια ήταν δεδομένη, με την κατάθεση προσφυγής και η απάντηση θα δοθεί από τα δικαστήρια. Tο ερώτημα, όμως, είναι πώς η Aττικό Mετρό οδηγήθηκε σε μια τέτοια απόφαση, όταν στο σχήμα συμμετέχει ο ισπανικός κατασκευαστικός κολοσσός FCC, που έχει στο «βιογραφικό» του το χτίσιμο πάνω από 700 χλμ σιδηροδρομικού δικτύου υψηλής ταχύτητας και περισσότερα από 15 projects Mετρό σε οκτώ χώρες. Mυστήρια πράγματα…
Από την έντυπη έκδοση