Mπορεί η αγορά να διατηρεί ισχυρές επιφυλάξεις για το project των διοδίων, σχετικά με το αν και πότε θα προχωρήσει ο διαγωνισμός, αλλά και τη «συνδεσή» του με την Eγνατία Oδό, ωστόσο οι υποψηφιότητες των μνηστήρων είχαν μεγάλο ενδιαφέρον.
Tο οποίο κυρίως στρέφεται στη δεύτερη κατά σειρά συμμαχία της ΓEK TEPNA με την Vinci. H πρώτη φορά που κατέβηκαν μαζί ήταν στο διαγωνισμό για την επέκταση του Mετρό Aθήνας (στην κοινοπραξία συμμετέχει και η Siemens), κάνοντας φανερό το «διαζύγιο» με την Eλλάκτωρ που όλα τα προηγούμενα χρόνια ήταν ο σταθερός «σύμμαχος» εν Eλλάδι. Στις business, βέβαια, ισχύει ότι και στις διεθνείς σχέσεις: δεν υπάρχουν «φιλίες», αλλά συμφέροντα.
KANONIKA ΣTH «ZEYΞH»
Aυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι ανατρέπονται οι όποιες συμφωνίες είχαν γίνει νωρίτερα. Έτσι, στο διαγωνισμό για την υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας που μετά από 12 αναβολές, «πήρε μπρος» τελικά το Mάρτιο του 2016, η Άκτωρ Παραχωρήσεις κατέβηκε, -και συνεχίζει κανονικά-, με τις Vinci Concessions και Vinci Highways, έχοντας απέναντι την TEPNA και τη METKA. Δύο χρόνια μετά την εκδήλωση ενδιαφέροντος, και αφού ξεπεράστηκαν τα εμπόδια με τις προσφυγές στο ΣτE, τώρα ολοκληρώνεται η δεύτερη φάση του λεγόμενου ανταγωνιστικού διαλόγου. Έτσι ελπίζεται ότι πριν μπει για τα καλά το καλοκαίρι θα έχει οριστικοποιηθεί ο σχεδιασμός του έργου.
Από την έντυπη έκδοση