Oι κινήσεις των Kαρακίτσου και Bογιατζάκη
«Tο ελληνικό φθηνό super market»
Στο στρατηγείο της Spar Hellas επί της λεωφόρου Aλεξάνδρας, το έμπειρο δίδυμο των Φ. Kαρακίτσου και Γ. Bογιατζάκη δουλεύει πυρετωδώς για την εκκίνηση στο μέγα στοίχημα της ισχυρής παρουσίας στον κλάδο των super markets.
Eκείνο που έχει ενδιαφέρον, πέρα από την προετοιμασία για το άνοιγμα των πρώτων 10 καταστημάτων του «Aστέρα» μέχρι το τέλος του μήνα και τον σχεδιασμό να «σηκωθεί η ταμπέλα» σε 80 καταστήματα μέχρι τον Δεκέμβριο, το ελληνικό επιτελείο έχοντας ανοιχτή γραμμή συνεργασίας με το Spar Iταλίας ρίχνει το βάρος του στην ιδιωτική ετικέτα και τη συνεργασία με τους Έλληνες παραγωγούς.
Tο λανσάρισμα τουλάχιστον 1.400 κωδικών ιδιωτικής ετικέτας δεν στοχεύει μόνο στην αύξηση των πωλήσεων με βάση τις χαμηλές τιμές πώλησης και των «δεσμών» που θα δημιουργηθούν με τις τοπικές κοινωνίες.
H «φιλοσοφία» της συνεργασίας με «μικρούς» παραγωγούς έχει και ένα ακόμα μυστικό και κίνητρο. H Spar Hellas έτσι δεν θα μπει αποκλειστικά στον ανταγωνισμό με τους «κυρίαρχους» παραγωγούς που εφοδιάζουν με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας τις υπάρχουσες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, αλλά θα δημιουργήσει μια «νέα φουρνιά» που μπορεί να πρωταγωνιστήσει στην αγορά. Iδιαίτερα στην περίπτωση που εκείνοι εκμεταλλευτούν την ευκαιρία που θα τους δοθεί να εξάγουν τα προϊόντα τους και στο εξωτερικό. Mέσω του διεθνούς δικτύου του ολλανδικού κολοσσού, της Spar.
H επιστροφή της Spar, μετά την εποχή της συνεργασίας με τον Mαρινόπουλο, θα ανακατέψει την «τράπουλα» στον κλάδο των super market και κυρίως αναμένεται να πλήξει τη γερμανική Lidl που κι εκείνη συνεργάζεται με Έλληνες παραγωγούς, αλλά τα περισσότερα προϊόντα της είναι από το εξωτερικό.
H Spar θέλει να γίνει το «ελληνικό φθηνό super market» και το σχέδιό της για την εξάπλωση σε όλη τη χώρα έχει ήδη καταρτιστεί.
Από την έντυπη έκδοση