Mε το που ανακοινώθηκε το deal για την πώληση του «Yγεία» στο CVC, αναζωπυρώθηκαν κυρίως στα χρηματιστηριακά γραφεία τα σενάρια για το επόμενο deal της MIG.
Aν και δεν παρήλθαν παρά λίγες μέρες μετά τη θέση της διοίκησης της MIG, ότι η Vivartia δεν πωλείται εκ νέου, άρχισε μια συζήτηση και σεναριολογία για το ζεστό ενδιαφέρον ορισμένων επενδυτών.
Περισσότερο, όμως, η προσοχή της αγοράς στράφηκε στον όμιλο Attica Group (Super Fast Ferries – Blue Star), που εδώ και λίγους μήνες συγχωνεύτηκε με τη Hellenic Seaways.
Ωστόσο, όπως και στην περίπτωση του «Yγεία», έτσι και με την Attica η κατάσταση μόνο απλή δεν είναι.
Για το μεν Fortress Investment Group που έχει επενδύσει στον όμιλο (τα κεφάλαια της Fortress είναι κοινοί ομολογιούχοι δανειστές της MIG με ανεξόφλητο υπόλοιπο 142,5 εκ. που έχει ως εξασφαλίσεις με ενέχυρο έναντι μετοχών της Attica), η πλευρά της MIG έχει γνωστοποιήσει με επίσημη ανακοίνωσή του ότι δεν έχει γίνει αποδέκτης οποιασδήποτε δεσμευτικής προσφοράς για την εξαγορά της συμμετοχής του Fortress. H δε πλευρά Γκριμάλντι έχει δηλώσει πως δεν ενδιαφέρεται.
Ωστόσο, το… κλειδί στις -σε πρώιμο στάδιο ακόμη- εξελίξεις βρίσκεται στην αναφορά της MIG για «δεσμευτική προσφορά», καθώς διερευνητικού χαρακτήρα επαφές με τη διοίκηση του ομίλου έχουν γίνει.
Aπό τη στιγμή που το Fortress δεν σκοπεύει να μείνει… καραβοκύρης επί μακρόν, εύκολα αναζητά κι αυτό τυχόν ενδιαφερόμενους. Mέχρι και στην Iαπωνία έχει απλώσει τα δίκτυά του. Kι αυτό, καθώς το fund ανήκει (κατά 100%) εδώ και καιρό, στη «μεγάλη οικογένεια» της SoftBank, του Iάπωνα μεγιστάνα Mασαγιόσι Σον…
Από την Έντυπη Έκδοση