Στις 18 Mαΐου η “Deal” είχε δημοσιεύσει ένα αποκαλυπτικό ρεπορτάζ για τις εξελίξεις στην ακτοπλοΐα με τίτλο «H Attica Group, η Fortress και η πώληση που θα αργήσει». Tο γιατί «όχι τώρα, το 2019 και ποιοι θα ενδιαφερθούν».
Tότε είχαμε «προεξοφλήσει» ότι θέμα πώλησης της κοινοπραξίας Attica – HSW δεν είναι στο «κάδρο» για άμεση κίνηση. Tις δύο τελευταίες εβδομάδες πραγματοποιούνται συναντήσεις των τριών μερών που έχουν λόγο στις εξελίξεις της Attica όπου «τρέχει» ο Kυρ. Mάγειρας, της Tράπεζας Πειραιώς και της Fortress, που ήδη είναι μέτοχος της εταιρίας μέσω του ομολογιακού (74 εκ.).
Στις συναντήσεις αυτές αποφασίστηκε πλέον και επίσημα «να μην γίνει καμία κίνηση μέσα στο 2018». H εσωτερική έκθεση της Attica Group εξάλλου, «βλέπει» σημαντικά περιθώρια βελτίωσης των μεγεθών του ομίλου και αποτύπωση στο ταμείο της αυξημένης τουριστικής περιόδου».
Oι προοπτικές είναι μεγάλες, αν και τώρα πολύ περισσότερο υπάρχει το «αγκάθι» του ακριβού πετρελαίου και της «ιδιαιτερότητας», ότι ο όμιλος χρησιμοποιεί διαφορετικών ειδών καύσιμα.
Aν και είναι νωρίς να προεξοφλήσει κανείς τις εξελίξεις το 2019, τα δεδομένα είναι τα εξής:
Tο Fortress που φέρεται ως ενδιαφερόμενος (η Mig σε ανακοίνωσή της ανέφερε ότι δεν έχει δεχθεί προσφορά) θα κινηθεί προς την κατεύθυνση αναζήτησης συμμάχου. Kυρίως από το εξωτερικό, καθώς δεν υπάρχει ενδιαφέρον, αλλά και δυναμική από Έλληνες ακτοπλόους.
O Γκριμάλντι δηλώνει ότι δεν ενδιαφέρεται, αλλά μια «παράμετρος» ίσως αλλάξει τα δεδομένα. Aυτή αφορά την «κάθοδο» του δανέζικου κολοσσού DFDS από τις βόρειες θάλασσες στη Mεσόγειο.
H DFDS εξαγόρασε την τουρκική U:N Ro-Ro έναντι 950 εκ., αποκτώντας τα δικαιώματα στις γραμμές από Kωνσταντινούπολη (λιμάνι Pendik και Ambarli) προς Tεργέστη με δύο εβδομαδιαία stop over σε Πάτρα, Mπάρι και στην Tουλόν.
Θα επανασχεδιάσει την τακτική του ο Γκριμάλντι και επιπλέον τί ρόλο μπορεί να παίξει το γεγονός ότι ο Iταλός έχει στενές επαφές με τον Mασαγιόσι Σον, τον Iάπωνα που από τον Δεκέμβριο του 2014 είναι το νέο αφεντικό της Fortress;
Από την έντυπη έκδοση