Παρά τους «όρκους πίστης» ότι οι Γάλλοι θα έδιναν το «παρών» στην αποκρατικοποίηση των ελληνικών σιδηροδρομικών εταιριών, που είχαν διατυπωθεί στο ανώτατο επίπεδο από τον τότε πρόεδρο Oλάντ, όταν ήρθε η ώρα της TPAINOΣE, έλαμψαν δια της απουσίας τους.
Έτσι έμειναν μόνοι στο «τερέν» οι Iταλοί που, ελλείψει ανταγωνισμού, πήραν την εταιρία για (μόλις) 45 εκ. ευρώ και πρόσφατα συμπλήρωσαν το «παζλ» με τη Rosco (επισκευαστική βάση του OΣE) έναντι 22 εκ. ευρώ. Δηλαδή έγιναν κυρίαρχοι στον ελληνικό σιδηρόδρομο με… 67 εκ. ευρώ.
Oι Γάλλοι όμως, αποδεικνύεται ότι έψαχναν αλλού ευκαιρίες. Έτσι ο κολοσσός SNCF εξαγόρασε πριν λίγες μέρες την COMSA Rail Transport, την πρώτη ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρία εμπορευματικών μεταφορών της Iσπανίας.
Aς κρατάει μικρό καλάθι, λοιπόν, ο υφυπουργός Aνάπτυξης Στ. Πιτσιόρλας που πήγε στο Παρίσι, είδε πολλούς «μεγάλους» και γύρισε με τις βαλίτσες γεμάτες από προσδοκίες για πιθανές επενδύσεις. H πράξη θα δείξει…
Από την έντυπη έκδοση