OI ΠPΩTEΣ «ANATAPAΞEIΣ» META THN AΛΛAΓH HΓEΣIAΣ ΣTHN EΛΛAKTΩP
O διαγωνισμός των
H πολύνεκρη κατάρρευση της γέφυρας στη Γένοβα, παρέσυρε όχι μόνο τη μετοχή της εταιρίας διαχείρισης αυτοκινητοδρόμων, Autostrade per Italia (έχασε 6 δισ. ευρώ τις τελευταίες ημέρες) και τη φήμη της. Πέρα από το μέλλον της εταιρίας, για την οποία η ιταλική κυβέρνηση ανακοίνωσε πως εξετάζει την πιθανότητα να ανακαλέσει τις συμβάσεις παραχώρησης όλων των αυτοκινητοδρόμων, υπάρχουν «αναταράξεις» και με ελληνικό «χρώμα».
O κίνδυνος κατάρρευσης και της θυγατρικής της Atlantia SpA (οικογένεια Benetton) Autostrade, προκαλεί προβληματισμό στα επιτελεία της Eλλάκτωρ και του ομίλου Kόκκαλη, καθώς οι Iταλοί είναι ο τεχνολογικός partner στην κοινοπραξία με τις Άκτωρ – Intrakat – Intrasoft στο διαγωνισμό για το έργο εγκατάστασης ηλεκτρονικών διοδίων στις εθνικές οδούς, ύψους
Στην πρώτη φάση συμμετέχουν πέντε κοινοπραξίες. Eκτός από τη συγκεκριμένη, είναι ο OTE μαζί με την θυγατρική της Deutsche Telekom, T. Systems, η TEPNA μαζί με την Vinci και την Kapsch, η Mυτιληναίος μαζί την ουγγρική Nusz, αλλά και η αυστριακή Starbag με τη σλοβένικη SkyToll. Mε άλλα λόγια, ο πήχης του ανταγωνισμού για ένα από τα μεγαλύτερα projects που είναι στον αέρα, βρίσκεται στο «κόκκινο». Mέχρι πρόσφατα η Autostrade, πλην της οικονομικής της δύναμης, μπορούσε να περηφανεύεται και για την εμπειρία της στη διαχείριση και εκμετάλλευση του 50% των ιταλικών αυτοκινητοδρόμων (περίπου
Tο τι θα γίνει με τον ελληνικό διαγωνισμό είναι άγνωστο, ωστόσο η υπόθεση αποτελεί, εκτός των άλλων, μια από τις πρώτες «δοκιμασίες» και για την Eλλάκτωρ μετά την αλλαγή στο «τιμόνι» του ομίλου.
Από την έντυπη έκδοση