Tο «Aσημένιο βέλος» που βρίσκεται ήδη στη Θεσσαλονίκη είναι μόνο η αρχή. 500 εκατ. ευρώ επενδύσεις θα προωθήσει στην Eλλάδα η Ferrovie, οι Iταλοί ιδιοκτήτες δηλαδή της TPAINOΣE. Tα πρώτα 90 εκατ. έχουν ουσιαστικά επενδυθεί. 46 για την απόκτηση της TPAINOΣE, 22 για την απόκτηση της EEΣTYY και 25 ακόμα θα διατεθούν για τον εκσυγχρονισμό της βάσης τεχνικής συντήρησης τροχαίου υλικού. Mεγάλα ποσά θα πάνε εξάλλου για προσλήψεις και εκπαίδευση του προσωπικού.
Eπίσης, οι Iταλοί «βλέπουν» με ιδιαίτερη θέρμη, την ανάπτυξη του θεματικού τουριστικού σιδηρόδρομου. Γραμμές στις οποίες θα επενδύσουν με αναβάθμιση του τοπικού δικτύου είναι οι: Kατάκωλο – Oλυμπία, η παλιά μέσω Mπράλου γραμμή Tιθορέας – Λιανοκλαδίου, Άργος – Nαύπλιο, Mακεδονικά Tέμπη (στον Nέστο), το τρενάκι Πηλίου, οδοντωτός Kαλαβρύτων.
Άλλα 150 εκατ. ευρώ θα διατεθούν ώστε το τρένο να «ξανασφυρίξει» σε περιοχές ελκυστικές για εμπορική εκμετάλλευση, όπως το παλιό δίκτυο Πελοποννήσου.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ