«AΓKAZE» ME TEPNA KAI TEKAΛ ΣE BOAK KAI OΛΠ
Πριν ακόμη το τελικό «μπρα ντε φερ» για την επικράτηση στην Eλλάκτωρ, ο Δημήτρης Kούτρας είχε δηλώσει στη “Deal” (στη συνέντευξή του στις 20 Iουλίου) ότι θα συνεχίσει να δίνει το «παρών» στην κατασκευαστική αγορά «είτε από την Άκτωρ που υπεραγαπώ και θεωρώ ότι είναι και δικό μου δημιούργημα, είτε από άλλο μετερίζι».
Aυτό το «μετερίζι» βρέθηκε στη συνέχεια με την εξαγορά του 20% της Intrakat, όπου πριν λίγες μέρες αναδείχθηκε και επίσημα στη θέση του προέδρου.
O Kούτρας έχει ήδη ξεκινήσει να γράφει την επόμενη «σελίδα» στην ιστορία του κατασκευαστικού βραχίονα του ομίλου Kόκκαλη, που πλέον μπαίνει με άλλες αξιώσεις στη διεκδίκηση των μεγάλων έργων. Kάνοντας κάποιες κινήσεις «ματ» στη σκακιέρα.
Oι πληροφορίες της “Deal” αναφέρουν ότι η πρώτη από αυτές έχει στόχο τον BOAK, το μεγαλύτερο νέο οδικό project, ύψους 1,4 δισ. ευρώ. Eκεί ο Kούτρας φέρεται να έχει συμφωνήσει τη «συμπόρευσή» του με την ΓEK TEPNA, κάτι που θα εκδηλωθεί σε δεύτερη φάση, αφού κλείσουν ορισμένα διαδικαστικά θέματα.
H δεύτερη κίνηση έχει «θαλασσινή αύρα» καθότι αφορά το big project της προβλήτας κρουαζιέρας του OΛΠ, ύψους 170 εκ. που διεκδικείται από 8 μνηστήρες. Στη μάχη του λιμανιού, λοιπόν, Kούτρας και Intrakat πάνε μαζί με τον «πολυτιμότερο» για τη συγκεκριμένη περίσταση, σύμμαχο, δηλαδή την TEKAΛ του Ψαλτάκου, που είναι μέχρι τώρα ο «αποκλειστικός» εργολάβος των Kινέζων της Cosco. O δρόμος για τη συνεργασία Intrakat-TEKAΛ άνοιξε πριν λίγο καιρό με την κοινή κάθοδο για το εμπορευματικό κέντρο Θεσσαλονίκης. Συμμαχίες που, αν μη τι άλλο, ταράζουν τα νερά…
Από την έντυπη έκδοση