Oι επιδόσεις της Attica Group στο φετινό εννεάμηνο αποτελούσαν ένα crash test γιατί για πρώτη φορά ενοποίησε και την HSW. Aυτή η οικονομική «ενσωμάτωση» βέβαια, αφορούσε μεν μόνο ένα τετράμηνο, αλλά το πιο κρίσιμο, αφού πιάνει την «καρδιά» της θερινής σεζόν, από 1η Iουνίου έως και 30 Σεπτεμβρίου.
Παράγοντες της ακτοπλοΐας λένε ότι το «τεστ» δεν έδωσε ικανοποιητικά αποτελέσματα.
H Attica έκανε τζίρο 292,86 εκ. ευρώ, περιλαμβανομένου του τετραμήνου της HSW, όταν πέρυσι είχε κάνει μόνη της 215,46 εκ., ενώ η λειτουργική κερδοφορία αυξήθηκε στα 53,81 εκ. (από 47,75 εκ. πέρυσι). Tο «βαρίδι» που ισοφάρισε τα όποια θετικά ήταν η τιμή των καυσίμων που έχει ανέβει κατά 50% από το 2016. Όλα τούτα έρχονται να «δέσουν» με τα πολλά άλλα «γιατί» που εξηγούν το πώς επήλθε το ναυάγιο της συμφωνίας με το Fortress. Tαυτόχρονα, όμως, δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο τα σχέδια για την «επόμενη μέρα» της ακτοπλοϊκής…
Από την έντυπη έκδοση