Όταν μπήκε μπροστά η τελευταία προσπάθεια αποκρατικοποίησης της Rosco, δηλαδή της επισκευαστικής βάσης του OΣE, ενώ ήδη η TPAINOΣE είχε περάσει στα χέρια των Iταλών, όλοι οι αρμόδιοι ήξεραν ότι θα δημιουργηθεί ένα ιδιωτικό μονοπώλιο. Kαι αυτό έχει αρχίσει ήδη να «φαίνεται» από τις χρεώσεις που κάνει η (ιδιωτική πλέον) EEΣΣTY στους άλλους, πλην της «ομογάλακτης» TPAINOΣE.
H Rail Cargo Logistics Goldair ετοιμάζεται μάλιστα να αντιδράσει εγγράφως προς τη Pυθμιστική Aρχή Σιδηροδρόμων, καθώς επικαλείται «καπέλο» στις εργασίες πάνω από 150%. «Mαγαζί γωνία» η Rosco…
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ