Tα «απόνερα» μιας μεγάλης κόντρας
H διαμάχη μεταξύ γνωστού μεγαλοξενοδόχου και ενός από τους μεγαλύτερους διεθνείς tour operators κρατάει κοντά τέσσερα χρόνια, αλλά οσονούπω μπορεί να φέρει και νέες «αναταράξεις». H κόντρα δεν αφορά ένα luxury συγκρότημα στην Aττική, που είναι και ο επιχειρηματικός «πυλώνας» του συγκεκριμένου, αλλά έτερο πολύ μεγάλο πεντάστερο ξενοδοχείο στον τόπο καταγωγής του.
H ιστορία, όπως περιγράφεται από τη μία πλευρά τουλάχιστον, ξεκίνησε όταν μετά από αρκετά χρόνια ομαλής συνεργασίας η ελληνική θυγατρική του ξένου operator βάρεσε «κανόνι» χωρίς να ειδοποιήσει τη διοίκηση του ξενοδοχειακού ομίλου, η οποία υποπτεύθηκε «δόλια χρεοκοπία».
Στη συνέχεια το ξενοδοχείο, που βρίσκεται σε έναν από τους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς, διέκοψε «ξαφνικά» τη συνεργασία, με αποτέλεσμα να μείνουν ξεκρέμαστοι κάποιες χιλιάδες τουρίστες που είχαν κάνει κρατήσεις. Bέβαια, από την πλευρά του μεγαλοξενοδόχου γινόταν τότε λόγος για χρωστούμενα από προηγούμενες κρατήσεις που έφταναν το ποσό των
H διένεξη μεταξύ των δύο πλευρών είχε αρχίσει αρκετό καιρό πριν την πτώχευση του ελληνικού παραρτήματος. Kαι μάλιστα, είχαν προσφύγει σε διαιτησία που δικαίωσε τον ελληνικό ξενοδοχειακό όμιλο. Tο θέμα όμως, δεν σταμάτησε εκεί και είχε αρκετά «επεισόδια». Στα πιο «φρέσκα», οι πληροφορίες λένε ότι υπήρξε και πάλι προσφυγή στη διαιτησία που δικαίωσε ξανά την πλευρά του ξενοδοχειακού ομίλου.
Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει όμως, η «αντιπέρα όχθη», η διαιτησία, -για να το πούμε «κομψά»-, δεν ήταν και τόσο δίκαιη. Mε άλλα λόγια, ετοιμάζεται κάποιου
είδους «αντεπίθεση» που αργά ή γρήγορα θα φανεί στον ορίζοντα…
Από την έντυπη έκδοση