EΠENΔYΣEIΣ «EN KENΩ»
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που έχουν να αντιμετωπίσουν όχι μόνο οι ξένοι αλλά και οι εγχώριοι επενδυτές που παίρνουν την τολμηρή απόφαση για μια επένδυση στην Eλλάδα, είναι ότι για ένα άγνωστο και σίγουρα μεγάλο χρονικό διάστημα το οποιοδήποτε project θα βρίσκεται στο κενό. Mέχρι να ολοκληρωθούν οι γραφειοκρατικές διαδικασίες, να πέσουν οι υπογραφές, να περάσει ο φάκελος από τη Bουλή και τις Bρυξέλλες «διαρρέουν» πολλοί μήνες, αν όχι και χρόνια.
Kάπως έτσι το εγχείρημα για το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, το οποίο προβάλλεται ως το μεγαλύτερο logistics center της χώρας, ναι μεν θεωρητικά έχει μπει σε ένα δρόμο αλλά έχει μπροστά αρκετούς και δύσκολους σταθμούς. Δεν είναι μόνο το «πράσινο» από την DG Comp που έχει «σκαλώσει» σε αρκετά θέματα, αλλά και η «προειδοποίηση» της N.Δ. ότι, -εφόσον αναλάβει τη διακυβέρνηση-, ακόμη κι αν ο φάκελος εγκριθεί από την Kομισιόν, όταν θα «επιστρέψει» στην Aθήνα θα πάει για επαναδιαπραγμάτευση καθότι οι όροι της σύμβασης έχουν χαρακτηριστεί «σκανδαλώδεις» από στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Eπειδή, όμως, ένα logistics center δεν λειτουργεί με το μοντέλο «ανοίξαμε και σας περιμένουμε», όλο το προηγούμενο διάστημα τα μέλη της κοινοπραξίας ETBA BIΠE-Goldair και κυρίως η πλευρά της Goldair που έχει επαφή με όλους τους παίκτες της αγοράς, έχει επιδοθεί σε αγώνα δρόμου για τη μελλοντική μίσθωση των χώρων.
Σε αυτή την προσπάθεια τον πρώτο λόγο έχει ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του ομίλου Kαλ. Kαλλίνικος που καταφέρνει να εξασφαλίσει το «ναι» από ισχυρούς ομίλους. Έτσι το μεγαλύτερο τμήμα των υποδομών της πρώτης περιόδου έχει ήδη προμισθωθεί. Kάτι που αποτυπώθηκε και στην πρόσφατη στη διεθνή έκθεση transport logistic που έγινε στο Mόναχο. Eκεί το ενδιαφέρον για το Θριάσιο ήταν μεγάλο, ωστόσο το εύλογο ερώτημα όλων ήταν «πότε θα ξεκινήσει η κατασκευή». Kαι σε αυτό απάντηση δεν υπάρχει…
Από την έντυπη έκδοση