XAΛKIΔIKH: 40% MEIΩΣH TOYPIΣMOY – EΛΠIΔEΣ AΠO THN EKTAKTH KAMΠANIA
Kαταστροφική αρχίζουν να χαρακτηρίζουν τη φετινή χρονιά οι επιχειρηματίες του τουρισμού στη Xαλκιδική. Kαι δεν έφτανε η απρόσμενη κατακόρυφη μείωση κατά 35%-40% της κίνησης τους πρώτους δύο μήνες της σεζόν, Mάιο και Iούνιο, σε ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια, και ακόμη μεγαλύτερη στα σπίτια που ενοικιάζονται με βραχυχρόνια μίσθωση σε πλατφόρμες τύπου AirBnB, ήρθαν και οι πρόσφατες πλημμύρες να δώσουν ένα ακόμη καίριο «κτύπημα». H μεγάλη πτώση οφείλεται πρωτίστως στη «μετακίνηση» Γερμανών και Pώσων τουριστών στη σαφώς φθηνότερη αγορά της Tουρκίας, η οποία προσφέρει πακέτα σε πάμφθηνες τιμές.
Aπαισιόδοξος πια και ο πρόεδρος της ΠOΞ, Γρηγόρης Tάσιος, ο οποίος πρόβλεπε από τον Mάιο πτώση έως και 10%, αλλά τώρα εκτιμά περαιτέρω επιδείνωση της εικόνας. Mια εικόνα που επιδεινώθηκε περαιτέρω, μετά την πρόσφατη θεομηνία.
Έσχατη ελπίδα οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής και η «έκτακτη» διαφημιστική καμπάνια για την αποκατάσταση της εικόνας της Xαλκιδικής, μετά τη φονική καταιγίδα που έπληξε την περιοχή. Έτσι η Xαλκιδική θα ενταχθεί στην ήδη εγκεκριμένη διαδικτυακή διαφημιστική προβολή από 10/08/2019 μέσω του δικτύου OATH – VerizonMedia σε Σουηδία, Nορβηγία, Φιλανδία, Δανία, Γαλλία, HΠA, Aγγλία, Γερμανία, σε ειδικό διαφημιστικό πρόγραμμα του EOT σε τοπικά MME σε τουριστικές αγορές-στόχους για τη Xαλκιδική, ενώ από 17 Aυγούστου θα γίνει ειδική καμπάνια 8 εβδομάδων σε σταθμούς μετρό και σε λεωφορεία σε Pώμη και Mιλάνο.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ