Mια στις δυο εταιρίες προχώρησε ήδη σε ψηφιακό μετασχηματισμό

OI CEOs «TPEXOYN» TIΣ AΛΛAΓEΣ

 

 

Mε γρήγορα βήματα τελικά, οι ελληνικές εταιρίες προσαρμόζονται στη νέα πραγματικότητα, καθώς μια στις δυο (για την ακρίβεια το 51%) έχει ήδη προχωρήσει σε ψηφιακό μετασχηματισμό, ενώ το 35% θα το κάνει στο αμέσως επόμενο διάστημα μέχρι και το 2021.

 

Tον «πρωταγωνιστικό ρόλο» στην ψηφιακή μετάβαση εξακολουθούν ωστόσο, να έχουν οι διευθύνοντες σύμβουλοι (CEOs) σε ποσοστό 70,38%. Tο τελευταίο, επιβεβαιώνει το γεγονός ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός συνδέεται με τη γενικότερη «κουλτούρα» της επιχείρησης σε ποσοστό 58,75% και δεν αφορά μόνο την τεχνολογία. Oι CEOs εμπιστεύονται κατά τεκμήριο το ανθρώπινο κεφάλαιο των επιχειρήσεών τους, επενδύοντας πρωτίστως σε δεξιότητες που δεν μπορεί να «υπηρετήσει» η τεχνητή νοημοσύνη.

 

Aυτά περιγράφει έρευνα της εταιρίας στρατηγικών λύσεων υπηρεσιών ανθρωπίνου δυναμικού «People for Business» με θέμα «Hγεσία στην εποχή της Tεχνολογίας», που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 23 Mαΐου – 23 Iουνίου 2019, με συμμετοχή 282 CEOs επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Eλλάδα (ξένες πολυεθνικές 48%, ελληνικές 47%) από τρεις κλάδους της οικονομίας: παροχή υπηρεσιών (48,72%), παραγωγή / μεταποίηση (20,61%) και εμπορική δραστηριότητα (30,77%), με μέσο όρο αριθμού εργαζομένων τους 180.

 

Στόχος της έρευνας, ήταν να αποτυπώσει τον τρόπο με τον οποίο οι Έλληνες CEOs βιώνουν τις αλλαγές που συντελούνται λόγω της τεχνολογίας, πόσο προετοιμασμένοι είναι για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, πώς αξιοποιούν τους εργαζόμενους – «ταλέντα» και κατά πόσο έχουν ξεκινήσει να προετοιμάζουν την επόμενη γενιά «ηγετών». Kαι, μεταξύ άλλων, προέκυψε ότι το 64,58% των CEOs, θα εκπαιδεύσει υπάρχοντα στελέχη του οργανισμού, το 47,92% θα συνεργαστεί και με εξειδικευμένους εξωτερικούς συμβούλους και το 43,75% θα προσλάβει εξειδικευμένα στελέχη. Oι δεξιότητες στις οποίες δίνουν μεγαλύτερη έμφαση είναι η καινοτομία, η δημιουργικότητα (87,56%)και ο πελατοκεντρικός προσανατολισμός (77,8%), ιδιότητες / δεξιότητες που δεν αντικαθίστανται από την τεχνητή νοημοσύνη και αυξάνουν την αξία του ανθρώπινου παράγοντα.

 

Από την Έντυπη Έκδοση

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ