«Πονοκέφαλος» ο υπολογισμός για τα νέα τέλη κυκλοφορίας

TO WLTP KAI ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ

 

«Δύσκολο γρίφο» συνιστούν για την κυβέρνηση τα νέα τέλη κυκλοφορίας, καθώς καλείται να δώσει λύση σε ένα θέμα πολύπλοκο, ο χρόνος είναι λίγος, άρα οι κινήσεις της θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικές για να βρεθεί ο τρόπος με τον οποίο δεν θα επιβαρυνθούν οι πολίτες από τις αλλαγές στην εφαρμογή του νέου τρόπου μέτρησης των εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης καυσίμου WLTP.

 

O Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure προκαλεί «πανικό» στους ιδιοκτήτες νέων αυτοκινήτων για τα τέλη κυκλοφορίας, καθώς σε αρκετές περιπτώσεις οι αυξήσεις μπορεί να ξεπεράσουν το 100%.

 

«Θα γίνει όποια αναγκαία προσαρμογή χρειάζεται ώστε η όποια αλλαγή να είναι δημοσιονομικά ουδέτερη» ξεκαθάρισε προ ημερών ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, προαναγγέλλοντας άμεση παρέμβαση, αλλά οι ιδιοκτήτες κρατούν «μικρό καλάθι» μέχρι να δουν τις ρυθμίσεις.

 

Tο WLTP είναι ένας νέος τρόπος υπολογισμού εκπομπής ρύπων και κατανάλωσης καυσίμου που αντικατέστησε το NEDC τον Σεπτέμβριο του 2017 και βάσει προγραμματισμού θα τον έχει αντικαταστήσει πλήρως το 2021. H αλλαγή έγινε για οικολογικούς λόγους, καθώς η αύξηση των εκπομπών ρύπων από τα αυτοκίνητα λειτουργούσε αρνητικά ως προς το φαινόμενο του θερμοκηπίου. To WLTP προσφέρει πιο ρεαλιστικές μετρήσεις όχι μόνο για το διοξείδιο του άνθρακα, βάση του οποίου βγαίνουν και οι τιμές των τελών κυκλοφορίας, αλλά και για τους υπόλοιπους ρύπους.

 

Από την Έντυπη Έκδοση

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ