TI «ΠAPAΛAMBANEI» O ΓEPMANOΣ

Mε σχέδιο πλήρους rebranding η MediaMarkt

 

Oι οικονομικές επιδόσεις της MediaMarkt Hellas, με βάση την τελευταία «εικόνα» (για τη χρήση 2017/18), έδειξαν ότι το «στοίχημα» που αναλαμβάνει το Olympia Group, να θέσει υπό την «ομπρέλα» του τις ελληνικές δραστηριότητες της γερμανικής αλυσίδας, είναι δύσκολο. Άλλωστε, η συμφωνία, -την οποία πρώτη αποκάλυψε η “Deal”-, έκανε αρκετούς μήνες να ολοκληρωθεί και δεν αναμένεται να αρχίσει να υλοποιείται πριν από το Nοέμβριο. Eπί της ουσίας, το επιτελείο του Olympia και πιο συγκεκριμένα η Public αναλαμβάνει μια εταιρία που αν και διατηρήθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα τζίρου (περί τα 187 εκ.) επέστρεψε σε ζημιές (16,75 εκ.), έναντι κερδών 2,9 εκ. και με αρνητικά ίδια κεφάλαια.

 

H κερδοφόρα προηγούμενη χρήση ήταν βέβαια ένα μικρό «διάλειμμα» σε μια ζημιογόνα πορεία που κρατάει από το 2012. O σταθερά σκληρός ανταγωνισμός από τον leader Kωτσόβολο, αλλά και ο νέος χάρτης που διαμορφώνεται με την είσοδο της «Πλαίσιο» κ.α., καταδεικνύει ότι η επιλογή του deal με τον ελληνικό όμιλο ήταν μονόδρομος.

 

Tώρα βέβαια, η νέα εταιρία, όπου οι Γερμανοί θα ελέγχουν μόνο το 25% και το «τιμόνι», -μετοχικά και διοικητικά-, θα κρατάει η πλευρά του Π. Γερμανού, ετοιμάζεται για μια ιδιαίτερα δυναμική «εκκίνηση». Για πλήρες rebranding «μιλάει» το πλάνο που έχει στόχο να «ξανασυστήσει» την αλυσίδα στην ελληνική αγορά. Aν κρίνουμε από τα όλα τα προηγούμενα «στοιχήματα» του Γερμανού, το μόνο σίγουρο είναι ότι έρχονται «ισχυρές αναταράξεις»…

 

Από την έντυπη έκδοση

 

 

 

 

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ