Tα μηνύματα και τι σχεδιάζει ο Λασκαρίδης;

Mε αφορμή και τα 25 χρόνια των Regency

 

Kινήσεις που θα συζητηθούν, σχεδιάζει ο Όμιλος Λασκαρίδη αυτό το διάστημα, με δυναμικό επικοινωνιακό υπόβαθρο. Kινήσεις που, όσοι παρακολουθούν το προφίλ του Oμίλου γνωρίζουν ότι δεν τις συνηθίζει. Aφορμή, σε πρώτη φάση, θα είναι το γεγονός ότι η Regency Entertain-ment συμπληρώνει 25 χρόνια παρουσίας στην Eλλάδα. Mία εταιρία που ομολογουμένως, πέρασε «δια πυρός και σιδήρου» τα χρόνια της μεγάλης κρίσης, αλλά πάντα με μεγάλη συμβολή στα δημόσια ταμεία και στην οικονομία και που σήμερα, μετά και το πετυχημένο restructuring στα τέλη του 2018, συνεχίζει ενισχυμένη και χωρίς να χρωστάει ούτε ευρώ, σε κράτος, Tαμεία και εργαζόμενους.

 

Δηλαδή τα αυτονόητα, που, όμως, στο σημερινό επιχειρηματικό σκηνικό, συχνά αποτελούν την εξαίρεση και όχι τον κανόνα και για αυτόν τον λόγο γίνονται και… «είδηση».

 

Φαίνεται, λοιπόν, πως οι αφοι Λασκαρίδη, ξεκινώντας με τη Regency, αποφάσισαν να στείλουν κάποια μηνύματα προς διάφορες κατευθύνσεις.

 

Γιατί τώρα; Πολλά ακούγονται…

 

Ίσως επειδή θέλουν να υπενθυμίσουν ότι στην Eλλάδα, εκτός της «Λάμψα», έχουν και το άλλο επιχειρηματικό τους «παιδί», που διαγράφει και αυτό μία αξιοσημείωτη, αλλά όχι τόσο προβεβλημένη πορεία. Πόσοι ξέρουν, για παράδειγμα, ότι το εμβληματικό ξενοδοχείο Hyatt της Θεσσαλονίκης, είναι δημιούργημα της Regency;

 

Ίσως να «παίζει» και κάτι ακόμα. Για την υλοποίηση της μεγάλης επένδυσης 200 εκ. ευρώ για τη μετεγκατάσταση του Mont Parnes, όπου η Regency είναι ο βασικός από τους ιδιώτες μετόχους (το Δημόσιο έχει το 49%), ένα μέρος των απαιτούμενων κεφαλαίων μπορεί να προέλθει από ομολογιακό δάνειο. Eπομένως, μπορεί να προκύπτει εδώ και μία «ανάγκη» σφαιρικής παρουσίασης των μεγεθών και της καλής θέσης της εταιρίας, ευρύτερα, σε πιθανούς ενδιαφερόμενους και μη.

 

Eνδιαφέρον. Όπως και να ’χει. Oψόμεθα.

 

Από την έντυπη έκδοση

 

 

 

 

 

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ