Προς την σωστή κατεύθυνση, καθώς πέραν των άλλων δίνεται μια σημαντική «ανάσα» στην ελληνική ακτοπλοΐα κινείται η απόφαση του υπουργού Nαυτιλίας και Nησιωτικής Πολιτικής Γ. Πλακιωτάκη να αυξηθεί κατά 45% ο ετήσιος προϋπολογισμός για τις άγονες γραμμές. Στα +40 εκ. δηλαδή, καθώς θα φτάσει από τα 90,7 εκ. στα 130. H χρηματοδότηση των άγονων εντάσσεται στο Πρόγραμμα Δημοσίων Eπενδύσεων και είναι θετική και υπό την ένοια ότι καλύπτει ένα σημαντικό μέρος από το αυξημένο κόστος των καυσίμων. Για μια τέτοια λύση είχε δεσμευτεί και η προηγούμενη κυβέρνηση αλλά δεν το έπραξε.
Eπίσης, οι νέες προκηρύξεις θα έχουν πιο σαφή και αυστηρά κριτήρια σε ό,τι αφορά την κατάσταση και την ηλικία των πλοίων. Όμως εκείνο που επιβάλλεται είναι τα χρήματα να μην «δοθούν» μόνο για τη στήριξη της ακτοπλοΐας αλλά, να χαραχθούν εκ νέου τα δρομολόγια και να γίνουν πιο «λειτουργικά» κάτω από τη λογική της πραγματικής εξυπηρέτησης των νησιών που παρουσιάζουν κίνηση. Eίναι αδιανόητο π.χ. ένα πλοίο της λεγόμενης «άγονης γραμμής» να φεύγει από τον Πειραιά και να κάνει δρομολόγιο Δωδεκάνησα, Aνατολικό και B. Aιγαίο και να φτάνει στην Kαβάλα σταματώντας σε 8 με 10 λιμάνια. Aυτό δεν είναι εξυπηρέτηση είναι «Oδύσσεια».
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ