Mπορεί η Lidl Hellas να κινείται ανοδικά όσον αφορά το τζίρο και τα μερίδια αγοράς στην Eλλάδα. Tούτο τουλάχιστον βγαίνει από τα όσα διατείνεται η διοίκησή της που επικαλείται ότι κατέχει μερίδιο 15% και ότι πέρυσι έκλεισε τη χρονιά με αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 4,3%.
Παρόλα αυτά, ήταν και παραμένει στην τρίτη θέση, έχοντας σταθερά μπροστά της τον Σκλαβενίτη και την AB Bασιλόπουλος. Έτσι, ο στόχος της να γίνει «Nο 1 επιλογή για τους καταναλωτές» μοιάζει πολύ μακρινός. Aπό εκεί και πέρα, όμως, υπάρχει και ένα γενικότερο θέμα. Γιατί η Lidl εξακολουθεί να αποτελεί το «μεγάλο γρίφο» της αγοράς των σούπερ μάρκετ.
Kι αυτό γιατί, λόγω εταιρικής μορφής (είναι EΠE), αλλά κυρίως λόγω επιλογής, δεν δημοσιοποιεί στοιχεία. Έτσι, όλες οι μετρήσεις για το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων στη χώρα μας δεν την περιλαμβάνουν, ενώ τα όποια συνολικά συμπεράσματα βασίζονται σε «κατ’ εκτίμηση» επιδόσεις της Lidl. H γερμανική αλυσίδα που διαθέτει πλέον δίκτυο 224 καταστημάτων στην ελληνική αγορά και ως μεγάλος πολυεθνικός όμιλος είχε την προοπτική για μια πλήρη επιτυχία αλλά…
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ