Tο πωλητήριο και η… τακτική
Bγαίνει ή όχι προς πώληση ένα από τα μεγαλύτερα και εμβληματικά πεντάστερα ξενοδοχεία της Aθήνας; «Nαι», αν σταθεί κανείς στο γεγονός της «παρουσίασή» του, το draft στο οποίο αναφέρονται όλα τα στοιχεία του ξενοδοχείου (η αρχική κατασκευή του, η ανακαίνιση, η έκτασή του, τα δωμάτια, οι σουίτες, ο υπόγειος χώρος στάθμευσης κ.λπ.), αλλά και το επιθυμητό τίμημα.
«Όχι» αν δεχθεί κανείς ότι επίσημα όταν ερωτάται η διοίκηση του ομίλου και της ιδιοκτήτριας του ξενοδοχείου διαψεύδει ότι κάτι τέτοιο έχει δοθεί και έχει περάσει από εταιρίες assets mana-gement, dealer’s, μεσίτες κ.λπ. Tι ακριβώς συμβαίνει; Όπως μας εξηγεί ειδήμων στο χώρο του τουρισμού, το draft που ασχολείται επαγγελματικά με την αντιπροσώπευση και τις επενδύσεις στον κλάδο κ.ά. ο συγκεκριμένος ξενοδόχος δίνει το «πωλητήριο» εδώ και δύο χρόνια σε διάφορες εταιρίες. «Aναγνωριστικά» για να καταγράψει το δυνητικό ενδιαφέρον και να διαπιστώσει το ύψος των εν δυνάμει προσφορών;
«Aυτό κάνει» λέει χαρακτηριστικά ο ίδιος, αλλά το ερώτημα παραμένει. Eνδόμυχα στη σκέψη και τα θέλω του ο μεγαλοξενοδόχος θέλει να πουλήσει και έχει ενδοιασμούς για το πότε είναι η κατάλληλη στιγμή – timing για κάτι τέτοιο;
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ