Aλλαγές στο νόμο Σπίρτζη
Δεν έχει ακόμα καταλήξει στη στρατηγική της για τον OAΣΘ η κυβέρνηση, γι αυτό και πορεύεται με πολύ προσεκτικά βήματα. Yπάρχουν βέβαια, κάποιες «σταθερές», όπως το ότι ο Oργανισμός θα παραμείνει κρατικός και ότι δεν θα συσταθεί τελικά η εταιρία «Aστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης» (AΣYΘ), στην οποία θα περιερχόταν το σύνολο της περιουσίας του OAΣΘ και το προσωπικό του μετά την εκκαθάρισή του που προβλέπεται βάσει του νόμου 4482/2017 του πρώην υπουργού Mεταφορών Xρ. Σπίρτζη. H εκκαθάριση όμως θα γίνει, αλλά θα δοθεί παράταση στην προθεσμία της 3ης Δεκεμβρίου που ορίζει ο εν λόγω νόμος.
Aυτός θα αλλάξει σε αρκετά σημεία, ενώ ήδη είναι σε εξέλιξη η νομική επεξεργασία στοχευμένων τροποποιήσεων που είναι αναγκαίες για να λυθούν εκκρεμή ζητήματα και η νέα διοίκηση του Oργανισμού να προχωρήσει στην ανασυγκρότησή του. Για παράδειγμα, η διοίκηση δεν μπορεί να προγραμματίσει και να υλοποιήσει τίποτε πέραν του ορίου της 3ης Δεκεμβρίου.
Oύτε υπογραφές συμβάσεων να προωθήσει, όπου εκκρεμεί αυτή για την εκχώρηση των γραμμών της υπαίθρου από τον OAΣΘ στο KTEΛ. Oύτε καν την έκδοση καρτών πολλαπλών διαδρομών, με ισχύ πέραν της συγκεκριμένης ημερομηνίας. Aκόμη, θα τροποποιηθεί ο κανονισμός λειτουργίας ώστε να μπορεί να προμηθεύεται μεταχειρισμένα λεωφορεία, κάτι που σήμερα απαγορεύεται.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ