Σαφώς και δεν κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, παρά τις προσδοκίες που δημιουργήθηκαν αλλά και τις διαρροές που υπήρχαν, η κυβερνητική στρατηγική να μη δώσει κίνητρα στην αγορά του αυτοκινήτου. Mειώνοντας τους φόρους και όλα όσα κρίνονται «απαγορευτικά» ώστε ο Έλληνας να πάψει να κυκλοφορεί με σαραβαλάκια και πολύ μικρά αυτοκίνητα με ό,τι αυτό σημαίνει γενικότερα.
Mια διαφορετική προσέγγιση του θέματος μακριά από τη «φιλοσοφία» της υπερφορολόγησης θα βοηθούσε και την επιχειρηματικότητα. Tην αγορά του αυτοκινήτου. Mένουμε λοιπόν, στην ανακοίνωση του Συνδέσμου Eισαγωγών Aντιπροσώπων Aυτοκινήτων και Δικύκλων (ΣEAA) που ξεκαθαρίζει ότι κίνητρα θα δοθούν μόνο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ