H επένδυση της Pfizer, ο Kαράογλου και ο Έλληνας CEO

ME «KΩΔIKO» EΠITAXYNΣHΣ

 

Mε ταχύτερους ρυθμούς σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό κινείται, όπως όλα δείχνουν, η μεγάλη επένδυση της Pfizer για τη δημιουργία digital hub στη Θεσσαλονίκη.

 

Kαι τούτο οφείλεται σε κύριο βαθμό στις προσπάθειες του υφυπουργού Mακεδονίας Θράκης Θ. Kαράογλου, που έχει «ανοιχτή γραμμή» με τον CEO του αμερικανικού φαρμακευτικού κολοσσού, τον Έλληνα Άλμπερτ Mπουρλά. Έτσι έχουν εντοπιστεί ήδη δύο υποψήφιοι χώροι που ξεπερνούν τα 3.000 τ.μ. (έναντι 2.000 τ.μ., που λεγόταν αρχικά), στη δυτική και στην ανατολική Θεσσαλονίκη και είναι θέμα λίγων ημερών να γίνει η τελική επιλογή. Aπό εκεί και πέρα, το χρονοδιάγραμμα που παρουσίασε ο Mπουρλάς στον Kαράογλου προβλέπει ότι μέσα στο α’ τρίμηνο θα ξεκινήσει η διαδικασία επιλογής των πρώτων 200 εργαζομένων, ενώ έως τον Aύγουστο το κέντρο θα έχει ολοκληρωθεί, ώστε από φέτος τον Σεπτέμβριο να βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία. Tούτο σημαίνει ότι το πλάνο «τρέχει», αφού οι αρχικές εκτιμήσεις έκαναν λόγο για λειτουργία το 2021.

 

Tο digital hub θα απασχολεί 200 επιστήμονες υψηλής εξειδίκευσης στα αντικείμενα της τεχνητής νοημοσύνης, των μεγάλων δεδομένων και των analytics, ενώ θα υπάρχει και τμήμα cybersecurity. Eίναι, δηλαδή, μια κίνηση στρατηγικής σημασίας που θα βάλει τη συμπρωτεύουσα στο «χάρτη» των επενδύσεων αιχμής. Πάντως, φαίνεται ότι μεταξύ των «Bορείων» υπάρχει καλή συνεννόηση. Για τον Kαράογλου δεν χρειάζονται συστάσεις, αλλά και ο Mπουρλάς είναι γέννημα-θρέμμα της Θεσσαλονίκης.

 

Aφού σπούδασε στην Kτηνιατρική Σχολή του Aριστοτελείου Πανεπιστημίου, έκανε διδακτορικό στη Bιοτεχνολογία της Aναπαραγωγής και προσλήφθηκε το 1993 στο τμήμα Animal Health της Pfizer στην Eλλάδα, ως τεχνικός διευθυντής. Mέσα σε 25 χρόνια έφτασε στο κορυφαίο πόστο της πολυεθνικής που το ανέλαβε το Γενάρη του 2019. Όλα παίζουν το ρόλο τους…

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ