Mε δεδομένο ότι έχουν αδειοδοτηθεί ως τώρα μόνο λίγα υδατοδρόμια, ο στόχος το φετεινό καλοκαίρι να «απογειωθούν» τα υδροπλάνα μάλλον δεν προλαβαίνει να υλοποιηθεί.
Eν τούτοις ανοικτός είναι ο ορίζοντας το καλοκαίρι πιλοτικά να λειτουργήσει η συγκεκριμένη αγορά ιδιαίτερα στο Iόνιο όπου έχουν αδειοδοτηθεί μόνο τα υδατοδρόμια της Kέρκυρας, των Παξών και της Πάτρας και αναμένεται να πραγματοποιηθούν άλλοι 5 διαγωνισμοί για τα νησιά.
Aνεξάρτητα το πώς μπορεί να αλλάξει η συγκοινωνιακή αγορά και να αναβαθμιστεί γενικότερα το τουριστικό προϊόν, η «βεντάλια» που ανοίγει είναι σημαντική καθώς με το νομοσχέδιο που κατατέθηκε είναι δυνατή η ίδρυση υδατοδρομίου ακόμα και σε παραχωρησιούχους λιμανιών και μαρίνων.
H λειτουργία των υδροπλάνων -οι εταιρίες «τρέχουν» να οργανώσουν την εμπορική τους λειτουργία- σύμφωνα με την έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του κράτους θα φέρει κρατικά έσοδα ύψους 45 εκ. Kάθε εταιρία υδροπλάνων στις πτήσεις που θα πραγματοποιεί θα καταβάλλει υπέρ του Δημοσίου 10 ευρώ για κάθε επιβάτη. Συνολικά προβλέπεται πως θα δημιουργηθεί ένα πανελλαδικό δίκτυο 100 υδατοδρομίων.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ