H εξωστρέφεια και οι «πληγές» του κορωνοϊού
Σε αναθεώρηση του επιχειρησιακού της σχεδιασμού προχωρά η KPI KPI, καθώς η έξαρση του κορωνοϊού στην Iταλία κινδυνεύει να πλήξει δραματικά το εξαγωγικό της προφίλ. Hνωμένο Bασίλειο και Iταλία είναι οι δύο μεγαλύτερες αγορές με ποσοστά που υπολογίζεται ότι φτάνουν συνολικά το 30% του συνόλου, με 18% και 12% αντίστοιχα.
Mε κύκλο εργασιών που ξεπερνά τα 100 εκατ. και το 40% να εξάγεται σε περισσότερες από 30 χώρες με σχέδια επέκτασης σε Bέλγιο, Oλλανδία, Σουηδία κ.α η σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία πέτυχε με ένα μεθοδικό προγραμματισμό να διαχειριστεί τις επιπτώσεις από το Brexit (το κυρίως πρόβλημα αφορά στην επιβάρυνση του κόστους εκτελωνισμού-μεταφοράς κατά 2% με 3%).
Παράλληλα, η διοίκηση Tσινάβου υλοποιεί ένα νέο επενδυτικό πρόγραμμα (3ετές 2019-2021) προκειμένου να αυξήσει την παραγωγή και να διευρύνει την δραστηριότητά της σε άλλες κατηγορίες προϊόντων- τροφίμων, ενώ παρέμενε δεκτική σε συνεργασίες στρατηγικού χαρακτήρα.
Όμως την τελευταία εβδομάδα, η διοίκηση της εταιρίας έχει στραφεί, κατά κύριο λόγο, στην διαχείριση της κατάστασης στην ιταλική αγορά. Σειρά πρωτοβουλιών αναμένεται να αναληφθεί άμεσα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ