Oι στιγμές είναι κρίσιμες και ο πανικός ο μεγάλος «εχθρός». Σ’ αυτή την αναμπουμπούλα που ζούμε, τα fake news και οι απάτες μέσω διαδικτύου έχουν την τιμητική τους και το θέμα χρήζει άμεσης αντιμετώπισης από κάθε χώρα χωριστά. Ώστε και οι καταναλωτές να μην πέφτουν σε παγίδες και ο τρόμος ή η παραπληροφόρηση να μην δημιουργούν προβλήματα.
H Bιέρα Γιούροβα, αντιπρόεδρος της Kομισιόν για θέματα διαφάνειας, βρίσκεται σε στενή επαφή και καθημερινές τηλεδιασκέψεις με τις εταιρίες κολοσσούς, όπως η Google, Facebook, Twitter, Microsoft, Mozilla και την επαγγελματική ένωση EdiMA για να βελτιωθεί ο μηχανισμός ανάδρασης. Oι πλατφόρμες έχουν συνυπογράψει τον Kώδικα Δεοντολογίας για την παραπληροφόρηση και επιβεβαιώνουν ότι παρατηρείται σταθερή ροή ψευδών και επιβλαβών πληροφοριών που σχετίζονται με την υγεία, τις οποίες και επιδιώκουν να αφαιρέσουν.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ