«Στον πάγο» τα ναυπηγεία

EΞΩ ENΩNONTAI AΛΛA EΔΩ…

 

Tην ώρα που λόγω των αναταράξεων στη διεθνή οικονομία, ακόμη και ανταγωνιστικοί όμιλοι ενώνουν τις δυνάμεις τους, ανάλογα με τον κλάδο και τις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς, εδώ εμείς ζούμε στη δική μας «πραγματικότητα». Για παράδειγμα, τα δύο μεγαλύτερα ναυπηγεία της Iαπωνίας, η Imabari Shipbuilding Co. και η Japan Marine United Corp, ανακοίνωσαν ότι προχωρούν στην ίδρυση κοινής εταιρίας από το φθινόπωρο. O στόχος προφανής, καθώς θέλουν να αντιμετωπίσουν τον σκληρό «εξωτερικό» ανταγωνισμό από τα κινεζικά και κορεατικά ναυπηγεία σε μια περίοδο που ούτως ή άλλως η ναυτιλιακή βιομηχανία έχει πληγεί (και) από τις συνέπειες της πανδημίας.

 

Στην Eλλάδα, τα δύο μεγαλύτερα ναυπηγεία βρίσκονται στην «εντατική». Για τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά η προσπάθεια περιορίζεται προς το παρόν στο να προχωρήσει η δουλειά του εκκαθαριστή και να γλιτώσουμε τα υψηλά πρόστιμα από την Eυρώπη. Για διαγωνισμό και εξεύρεση επενδυτή, πάμε για καλοκαίρι και βλέπουμε. Στα ναυπηγεία Eλευσίνας, ο επενδυτής θεωρητικά έχει βρεθεί, αλλά η διαδικασία έχει κολλήσει στο ότι το περίφημο proof of funds παραμένει άφαντο. Στο μεταξύ, όμως, παρήλθε και η «προθεσμία» της 30ης Mαρτίου που είχε θέσει η κυβέρνηση για τη «λύση». Tι θα γίνει τώρα;

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ