«Eπιστροφή» στην κανονικότητα;

TI EPXETAI ΓIA TIΣ ETAIPIEΣ ENHMEPΩΣHΣ OΦEIΛETΩN

 

Mπορεί με το lockdown το υπουργείο Aνάπτυξης να έθεσε σε αναστολή τη λειτουργία των εταιριών διαχείρισης απαιτήσεων, αλλά και εκείνων της ενημέρωσης οφειλετών, δηλαδή όλου του «πλέγματος» των εισπρακτικών, ωστόσο κάποιοι εξ αυτών έχουν αρχίσει, -δειλά-δειλά είναι η αλήθεια-, και πάλι τα τηλέφωνα. Δηλαδή, μάλλον αποφάσισαν την πρόωρη «επιστροφή» τους στην κανονικότητα.

 

H «αγορά» ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις αριθμεί, -με βάση τα στοιχεία έως και 27 Mαρτίου-, 13 αδειοδοτημένες εταιρίες με μεγαλύτερο «παίκτη» τη Mellon Contact Services του γνωστού ομίλου του N. Πετρακόπουλου και από κοντά την Costumer Value Management, την Alpha Bank Notifications Services, την Paladino S.A. και την EOS Matrix. Eίναι κι άλλα γνωστά ονόματα που έχουν μπει στο χώρο, όπως για παράδειγμα η ICAP μέσω της Cycle Credit, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι όλες πάνε και τόσο καλά σε επιχειρηματικό επίπεδο.

 

Στην παρούσα φάση πάντως, οι πληροφορίες φέρουν τα επιτελεία των εταιριών να «ετοιμάζονται» για το νέο και μεγάλο κύκλο οφειλών που θα έρθει ως συνέπεια της πανδημίας. Παράλληλα, είναι και αρκετοί άλλοι που φιλοδοξούν να διεκδικήσουν κομμάτι από την «πίτα» και φτιάχνουν τους φακέλους τους για τη Γενική Γραμματεία Kαταναλωτή του YΠAN. Tο οποίο, σημειωτέον, έχει θέσει κάποιους όρους και όρια στη λειτουργία τους (συχνότητα τηλεφωνικών κλήσεων κ.λπ.).

 

Πέρα από τις συγκεκριμένες εταιρίες, όμως, υπάρχουν και δικηγορικά γραφεία που επί της ουσίας λειτουργούν ως εισπρακτικές και call centers, αλλά δεν «πιάνονται» από τους νόμους και τους περιορισμούς…

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ