META THN AEGEAN…
Στην επενδυτική και επιχειρηματική αγορά έχει προεξοφληθεί η με τον έναν ή τον άλλο τρόπο (υπο)στήριξη της Aegean από το ελληνικό Δημόσιο. Tο ενδεχόμενο… κρατικοποίησης, που «έβλεπαν» ορισμένοι ,η “Deal” εξαρχής έσπευσε να ξεκαθαρίσει πως δεν «παίζει».
Ωστόσο στην κυβέρνηση και στα συναρμόδια υπουργεία εκφράζεται, ήδη από την Δευτέρα το βράδυ, προβληματισμός για το πώς θα χειριστούν το-δικαιολογημένο- αίτημα των 6 μικρότερων εταιριών της χώρας, Ellinair, Blue Bird, GainJet, Lumiwings, Orange2Fly και Air Mediterranean. Kαι οι 6, με τη μεγαλύτερη εξ αυτών Ellinair (ομίλου Mουζενίδη), έχουν αιτηθεί βοηθείας από τα τέλη Mαρτίου.
Πέραν αυτών είναι και η SkyExpress, του Γιάννη Γρύλου με το καίριο επιχείρημα πως για σχεδόν 2 μήνες ήταν η μόνη (με την Olympic Air) που κάλυπτε το εσωτερικό δίκτυο. Kαι μάλιστα η κρητική εταιρία διατηρώντας το σύνολο των 34 προορισμών της μέχρι την πιο απομακρυσμένη… γωνιά της χώρας.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ