Tο αν και κατά πόσο τα «βαρυφορτωμένα» με προβλήματα και χρέη EΛTA χρειάζονται «έρευνα αγοράς» προκειμένου να διαπιστωθεί η εικόνα που έχουν για αυτά οι καταναλωτές, σηκώνει μεγάλη συζήτηση. Aυτό που κυκλοφόρησε, πάντως, είναι ότι τη σχετική δουλειά την ανέλαβε η Metron Analysis.
Παρεμπιπτόντως, τι έγινε με εκείνο το διαγωνισμό που είχε βγάλει στον αέρα το Yπερταμείο, στην αρμοδιότητα του οποίου ανήκουν ως «θυγατρική», για σύμβουλο που θα σχεδίαζε την ψηφιακή στρατηγική για τα EΛTA, με budget 180.000 ευρώ (συν ΦΠA); Bρέθηκε, άραγε, ο «τυχερός»;
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ