Mπορεί όλη σχεδόν η αγορά να «πάγωσε» λόγω της πανδημίας και να προσπαθεί τώρα να επανέλθει, ωστόσο πάντα μέσα από τις κρίσεις βγαίνουν και, -λίγες έστω-, ευκαιρίες. Έτσι, οι εταιρίες που χειρίζονται τις τηλεδιασκέψεις και τις πλατφόρμες διαδικτυακών εκδηλώσεων κάνουν «χρυσές δουλειές». Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η PAE, που ως γνωστόν διοργανώνει δεκάδες ημερίδες για ενεργειακά θέματα. Tώρα με τον ιό, για συγκεντρώσεις ούτε λόγος.
Oπότε αναγκάστηκε να προσφύγει σε εξειδικευμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα με την οποία θα πραγματοποιεί διαδικτυακές ημερίδες με σημαντικό πλήθος συμμετεχόντων (1.000 ατόμων) μέσω ετήσιας συνδρομής (ύψους 7.440 ευρώ). Eίναι κι αυτό μια κάποια λύση…
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ