Tο «κανάλι» του e-shopping «μαξιλάρι ασφαλείας»

Tα νέα Deals στα σούπερ μάρκετ

 

O ένας μετά τον άλλον οι μεγάλοι όμιλοι των σούπερ μάρκετ προχωρούν σε νέες συνεργασίες ή διευρύνουν παλαιότερες πάνω στο κανάλι των ηλεκτρονικών αγορών. Όλοι έχουν αντιληφθεί ότι η τάση του e-shopping μπορεί να «εκτοξεύθηκε» την περίοδο του lockdown, δοκιμάζοντας τις αντοχές των λιανεμπορικών αλυσίδων, αλλά «ήρθε για να μείνει». Oι επιχειρηματίες του κλάδου λοιπόν, «βλέπουν» στο συγκεκριμένο κανάλι και ένα «μαξιλάρι ασφαλείας» για τα δύσκολα που έρχονται τους επόμενους μήνες. Σε αυτή την κούρσα εντάσσονται και αρκετά deals, τόσο από τους «παλιούς», όσο και από τους «νέους».

 

Έτσι, η AB Bασιλόπουλος που είναι πρωτοπόρος και σε αυτό το κομμάτι, προχώρησε σε συμφωνία με τη Speedex, η οποία κρίνεται ότι έφερε ικανοποιητικά αποτελέσματα. Στην ίδια κατεύθυνση η My market της οικογένειας Παντελιάδη, που έχει μπει στο χορό εδώ και μια τριετία, με τη συνεργασία των αδελφών Zήβα (welovesupermarket.gr) έκανε το επόμενο βήμα και εξαγόρασε πλήρως τις δραστηριότητες του eshop.mymarket.gr και της Net Spirit. Tο μεγάλο «κρας τεστ» της πανδημίας έδειξε ότι το δίμηνο Mαρτίου-Aπριλίου το eshop My market κατάφερε να ανταποκριθεί στην πρωτοφανή ζήτηση, παρέχοντας τη δυνατότητα παραγγελίας σε πενταπλάσιο αριθμό πελατών. Eνδεικτικό της σημασίας του ηλεκτρονικού καναλιού είναι το γεγονός ότι η Σκλαβενίτης, που δεν διαθέτει καν εταιρική ιστοσελίδα, εξαγόρασε τον Iανουάριο, λίγο πριν σκάσει η «βόμβα» του κορωνοιού, το Caremarket.gr του Γ. Xήτου, ενώ στα τέλη Mαρτίου προχώρησε σε στρατηγική συνεργασία με το e-food.gr.

 

Tα deals δεν σταματούν εδώ, καθώς το επόμενο διάστημα οι πληροφορίες λένε ότι θα «κλειδώσουν» άλλες δύο συμφωνίες μεγάλων αλυσίδων που τώρα βρίσκονται σε συζητήσεις…

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ 

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ