Σούπερ μάρκετ: H πτώση του τζίρου

Και το «δύσκολο» φθινόπωρο

 

Λίγο πολύ ήταν αναμενόμενο, καθώς για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται ο κανόνας που θέλει ότι σε περιπτώσεις πανικού και κρίσεων κάθε είδους, οι καταναλωτές, τα νοικοκυριά, πραγματοποιούν «επέλαση» στα super market προκειμένου να προμηθευτούν και να «αποθηκεύσουν» τρόφιμα.

 

Έτσι, τα super markets μετά τις «πιέννες» που γνώρισαν κυρίως την περίοδο του lockdown, αλλά και γενικότερα το προηγούμενο τρίμηνο «επανήλθαν» στα κανονικά τους επίπεδα. O τζίρος του λιανεμπορίου τροφίμων εδώ και πέντε εβδομάδες, περιορίστηκε σημαντικά στα 115,5 εκ. ευρώ (μείωση του τζίρου τροφίμων κατά 3,4%, των ειδών σπιτιού 4,6%, των προϊόντων υγιεινής κατά 3,9% και των λοιπών προϊόντων κατά 7%).

 

Bέβαια, στον τελικό απολογισμό της χρονιάς, τα μέχρι τώρα στοιχεία δείχνουν ότι το αποτέλεσμα θα κλείσει με μια σχετική άνοδο της τάξης του 2% έως 2,5% στην περίπτωση όμως που δεν θα υπάρξει «επίπτωση» και «μέτρα» από ένα δεύτερο κύμα της πανδημίας.

 

Πάντως, το β’ εξάμηνο, ούτως ή άλλως, είναι ιδιαίτερα κρίσιμο, καθώς στην παράμετρο μπαίνει, πέρα από το πρόβλημα του τουρισμού που έχει κι αυτό τις επιπτώσεις του, η έλλειψη ρευστότητας από τους καταναλωτές και γενικά ο «απολογισμός» από τον εφιάλτη της πανδημίας.

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ