Πεδίον… δόξης λαμπρό ανοίγουν οι μάσκες στην περίοδο του Covid-19 για τις επιχειρήσεις που τις κατασκεύαζαν, αλλά και για όσες έσπευσαν να εκμεταλλευτούν την συγκυρία, νέα δεδομένα και να μπουν στην παραγωγή τους.
Tο φαινόμενο δεν είναι μόνο διεθνές, όπου ακόμα και τα μεγάλα brands όπως η Prada και η Gucci μπήκαν στο παιχνίδι, αλλά και ελληνικό. Oύτως ή άλλως, οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο ότι η συγκεκριμένη αγορά θα ξεπεράσει σε αξία, μέχρι το τέλος του χρόνου τα 90 δισ. δολάρια.Στη χώρα μας σ’ αυτό τον τομέα κατά κύριο λόγο δραστηριοποιούνται τα Πλαστικά Θράκης, η Laviplast, η νεοϊδρυθείσα Larisa Face Cover, ο οίκος Zoulias και τώρα η MEΓA, καθώς και άλλες εταιρίες από τον ευρύτερο χώρο της υγείας όπως η Mediline και η Restahome 0 Covertex (εταιρία ξενοδοχειακού εξοπλισμού).
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ