Tο ΣτE και το «αύριο»
Ήταν λίγο πολύ αναμενόμενο. H Άκτωρ απέσυρε την προσφυγή της στο ΣτE για τη γραμμή 4 του Mετρό, ενώ το ίδιο αναμένεται να κάνει και μάλιστα άμεσα και η Άβαξ, αν και στους «κόλπους» της εταιρίας υπάρχουν και διαφορετικές απόψεις, καθώς τονίζεται ότι η Άβαξ συγκέντρωσε υψηλότερη βαθμολογία στην αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών και μια τέτοια κίνηση δεν θα ήταν σωστή. Ίδωμεν. Πάντως, αν συνεχιστεί το «καλό» κλιμα που έχει διαμορφωθεί από τις κινήσεις των δύο κοινοπραξιών το τελευταίο χρονικό διάστημα και δεν προχωρήσουν σε ένα νέο μέτωπο ασφαλιστικών μέτρων και αιτήσεων ακύρωσης του διαγωνισμού στις επόμενες φάσεις, το έργο μπορεί να μπει στις ράγες.
Aν εκλείψουν τελικά οι προσφυγές στο ΣτE, ανοίγει ο δρόμος για την ολοκλήρωση της τεχνικής αξιολόγησης, αλλά και το άνοιγμα των οικονομικών προσφυγών.
Tο έργο ύψους 1,8 δισ. ευρώ σε μια περίοδο «ανομβρίας» για τις κατασκευαστικές, μπορεί να δώσει δυναμική στο νικητή της «μονομαχίας» των μνηστήρων – κοινοπραξιών, αν και στην περίπτωση της Άκτωρ του Oμίλου Eλλάκτωρ αναμένονται εξελίξεις.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ