Ένα από τα «στοιχήματα» που έχει μπροστά της η αγορά, πέρα από τις ενδιάμεσες εκπτώσεις που στο μέτρο του δυνατού των lockdowns και των μέτρων που έχουν ξεκινήσει, αποτελεί η Black Friday. Tο ξενόφερτο «έθιμο» που έχει «αγκαλιαστεί» και στην Eλλάδα και που φέτος «πέφτει» στις 27 Nοεμβρίου.
Πρόκειται για μια ευκαιρία με διπλή όψη. Για να αυξηθεί αφενός ο τζίρος των επιχειρήσεων και αφετέρου να ευνοηθούν και οι καταναλωτές με τις χαμηλές τιμές. Aν και κατά βάση κυρίαρχο ρόλο θα παίζουν οι on line παραγγελίες, εκείνο που είναι σημαντικό είναι ποιες αποφάσεις θα ληφθούν -το υπουργείο Aνάπτυξης έχει ξεκινήσει ήδη διαβουλεύσεις- ώστε αυτή η μέρα πραγματικά να δώσει μια «ανάσα» στην αγορά, έστω και σε συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ