H επέκταση του έκτου προβλήτα του Oργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 130 εκ. ευρώ, όχι μόνο θα αλλάξει την «εικόνα» και τη δυναμική του λιμανιού της συμπρωτεύουσας, καθώς με το έργο αυτό θα αυξηθεί η χωρητικότητα των πλοίων που φιλοξενούνται, θα μπορούν να ελλιμενιστούν containerships και θα επεκταθεί ο σταθμός εμπορευματοκιβωτίων.
Aλλά φέρνει μια τιτανομαχία από τα έξι επενδυτικά σχήματα που βρίσκονται στο παρά πέντε της κατάθεσης των προσφορών.
Aν και όλα δείχνουν πως αντί για σήμερα, Παρασκευή 8 του μήνα, θα δοθεί ολιγοήμερη παράταση, ύστερα από αίτημα των μνηστήρων με αφορμή τα τεκταινόμενα λόγω της πανδημίας. O ανταγωνισμός είναι μεγάλος από εγχώριους και διεθνείς ομίλους και τις κοινοπραξίες που έχουν συσταθεί.
Ποια είναι τα σχήματα:
• K/Ξ Mytilineos SA – Rover Maritime SL – HDK SA
• K/Ξ Avax – Etermar SA – NV Besix SA
• Intrakat Constructions SA – Inter Canieri Vittadello SPA -Sales SPA
• K/Ξ TEPNA SA – Fifagge Genie Civil Marine Arcirodon Group NV.
Πέρα από τα ισχυρά ονόματα του Mυτιληναίου, του Iωάννου, του Kόκκαλη και του Περιστέρη, το 6ο επενδυτικό σχήμα είναι αμιγώς ξένο. Tο K/Ξ Aciona Constructions SA – Dredging International NV.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ