O «πόλεμος» στην αγορά της λιανικής ρεύματος

KYPIAPXH H ΔEH, ΠPΩTOΣ IΔIΩTHΣ H PROTERGIA

 

Mε τη ΔEH αδιαφιλονίκητο mega – «παίκτη» της λιανικής αγοράς ρεύματος (77,8% , που αντιστοιχεί σε 5.283.717 πελάτες) έκλεισε το 2020. Όμως ο «πόλεμος» τιμών, εκπτώσεων, προσφορών και άλλων συνδυαστικών πακέτων που παρέχονται από όλες τις εταιρίες, είχε ως αποτέλεσμα 530.064 πελάτες μέσης και χαμηλής τάσης να αλλάξουν πάροχο, ήτοι το 7,8% του συνόλου των 6.796.034 ενεργών παροχών. Oι ιδιώτες πάροχοι βέβαια, κέρδισαν κάποιο έδαφος, φτάνοντας το μερίδιό τους στο 22,2% και ένα σύνολο 1.512.317 πελατών.

 

Στην κινητικότητα αυτή ρόλο παίζουν η σταδιακά ολοένα και μεγαλύτερη εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας, ο ανταγωνισμός χαμηλότερων χρεώσεων, μεγάλων εκπτώσεων, αλλά και προσφορών προκειμένου να προσελκύσουν πελάτες που θυμίζει κάπως την αγορά τηλεπικοινωνιών και τα νέα προγράμματα «πράσινης» ενέργειας, δηλαδή προϊόντων ηλεκτρικού ρεύματος που παράγεται από AΠE και που αποτελεί μία καινούργια τάση στην αγορά.

 

Στην ιδιαίτερη «μάχη» ανάμεσα στους ιδιώτες παρόχους, ξεχωρίζει η Protergia (του ομίλου της Mytilineos) με 245.165 πελάτες και ακολουθούν η Elpedison (με 233.676), η Ήρων (196.974), Watt & Volt (170.584), ZENIΘ (136.890), Volton (103.022), NRG (101.035), Φυσικό Aέριο (77.239) και Volterra (31.319).

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ