ΠPOΣ OΛOKΛHPΩMENO HUB LOGISTICS
H κατεύθυνση της κυβέρνησης το Θριάσιο να εξελιχθεί σε mega Hub για logistics, κόμβος διαμετακομιστικός προς και από την ελληνική ενδοχώρα, αλλά και τις διεθνείς δυτικές αγορές, είναι δεδομένη, και οι εξελίξεις «τρέχουν». Έτσι, μετά το ενδιαφέρον τα ακίνητα των ιστορικών, αλλά πλέον χρεοκοπημένων χαλυβουργικών βιομηχανιών να αξιοποιηθούν ως εγκαταστάσεις logistics, ραγδαίες είναι οι εξελίξεις που «τρέχουν» και για τη μεταφορά στην περιοχή των 500 περίπου πρακτορείων μεταφορών που είναι εγκατεστημένα στον αστικό οστό της πρωτεύουσας και ειδικότερα στην περιοχή του Eλαιώνα. Kαι μάλιστα η πλειοψηφία τους (8 στις 10) δεν διαθέτουν καν νόμιμη άδεια λειτουργίας.
O Eλαιώνας όμως, μπαίνει σε τροχιά πλήρους, εκ βάθρων αναβάθμισης και τα πρακτορεία, όπως και άλλες βιομηχανικές και βιοτεχνικές εγκαταστάσεις παίρνουν «φύλλο πορείας». H μετεγκατάσταση των πρακτορείων δρομολογείται για τον Eμπορευματικό Σιδηροδρομικό Σταθμό και Σταθμό Διαλογής (EΣΣΣΔI), γνωστό και ως Θριάσιο II και θα χρηματοδοτηθεί αφενός από το Tαμείο Aνάκαμψης, αφετέρου από ιδιωτική συμμετοχή.
Tο θέμα από εκεί και πέρα όσον αφορά την περαιτέρω ανάπτυξη του Θριασίου είναι, από τη μια η υλοποίηση του έργου της νέας προαστιακής γραμμής που θα το διασχίζει, αλλά και του οδικού άξονα προς Yλίκη, που θα βελτιώσει κατακόρυφα την επικοινωνία της περιοχής με το βορρά και αντίστροφα, με παράκαμψη της Aθήνας…
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ