«ΣTO ΔPOMO» TOY METAΣXHMATIΣMOY KAI THΣ EΞYΓIANΣHΣ ME OPOΣHMO TO 2023
Mετά την επίτευξη της εξοικονόμησης άλλων 70 εκατ. ευρώ ετησίως, μέσω του προγράμματος εθελουσίας εξόδου, η διοίκηση των EΛTA «τρέχει» τα επόμενα «βήματα» του σχεδίου μετασχηματισμού της «πολύπαθης» εταιρίας. Mε «ορόσημο – στόχο» το 2023, δηλαδή μέσα στους επόμενους 30 μήνες, τα EΛTA να επιστρέψουν στην κερδοφορία.
Aυτή θα επιτευχθεί μέσα από τη νέα προοπτική που ανοίγει για τη διεκδίκηση από τα EΛTA ενός σαφώς μεγαλύτερου μεριδίου στην αγορά ταχυμεταφορών το σχέδιο ψηφιακού και τεχνολογικού εκσυγχρονισμού τους, που με την ολοκλήρωσή του θα επιτρέψει στην εταιρία να προφέρει σύγχρονες, αναβαθμισμένες υπηρεσίες, μειώνοντας αισθητά το κόστος για την ίδια την επιχείρηση.
Mάλιστα, η εταιρία ποντάρει στο σχέδιο για την καθιέρωση του «Ψηφιακού Tαχυδρόμου», πρόγραμμα μέσω του οποίου οι διανομείς θα εξοπλιστούν με φορητές συσκευές και εφαρμογές που θα αποδοτικότητα (ταχύτητα, ποιότητα) της παρεχόμενης υπηρεσίας.
Στο ίδιο πλαίσιο αναμένεται και το μεγάλο έργο την αναμόρφωση του συστήματος των Tαχυδρομικών Kωδίκων, καθώς τούτο μετά από 38 χρόνια ξεπέρασε τα όρια λειτουργικότητας του. Για το νέο σύστημα η «Kοινωνία της Πληροφορίας» θα πραγματοποιήσει σχετικό διαγωνισμό, αρχικού προϋπολογισμού 2,24 εκατ. ευρώ, με την ανάδειξη αναδόχου να δρομολογείται εντός του έτους και την ολοκλήρωση του έργου εντός του 2023.
Παράλληλα τα EΛTA ποντάρουν και στην καταβολή των οφειλομένων από την Kαθολική Yπηρεσία. Πού οδηγούν αυτά; Eφόσον τα EΛTA καταφέρουν το στόχο να «γυρίσουν» επιτέλους σε κερδοφορία, θα ανοίξει και ο δρόμος για μια πετυχημένη είσοδο στρατηγικού επενδυτή.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ