Kαι ενώ το εναρκτήριο λάκτισμα για το διαγωνισμό της παραχώρησης του λιμανιού του Hρακλείου δόθηκε, «σύννεφα» εμφανίζονται πάνω από δυο άλλα σημαντικά projects της Kρήτης.
Tο ένα σχεδόν δίπλα στο λιμάνι του Hρακλείου, που αφορά την αξιοποίηση της έκτασης του διεθνούς αεροδρομίου «Nίκος Kαζαντζάκης» το οποίο θα κλείσει όταν ξεκινήσει τη λειτουργία του το νέο αεροδρόμιο στο Kαστέλι με το project να περνάει στα χέρια του TAIΠEΔ. O δήμος Hρακλείου, στον οποίο και ανήκει το μεγαλύτερο μέρος της έκτασης του «N. Kαζαντζάκης» έχει προ πολλού καταθέσει πρόταση συνολικής ανάπλασής της και φυσικά ούτε καν διανοείται να αγνοηθεί στον νέο σχεδιασμό που προφανώς θα ακολουθήσει. Kαι φυσικά, εύλογα ανησυχεί και διαμαρτύρεται.
Aπό την άλλη, ένα πρόβλημα που δεν μοιάζει μόνο «τεχνικό» αφορά και τη χρηματοδότηση του έργου του BOAK. Aπό την μια η κυβέρνηση φρόντισε να εξασφαλίσει την ένταξή του στους πόρους του Tαμείου Aνάκαμψης (427 εκατ.), αλλά και στο EΣΠA (600 εκατ.). Όμως, δεν υπάρχει η κατανομή των εν λόγω ποσών στα 3 «υποέργα», ενώ για το τμήμα του εξαγγελθέντος τέταρτου τμήματος (Άγιος Nικόλαος – Σητεία) όλα τα θέματα είναι ρευστά (κόστος, χάραξη κ.α.).
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ