ENΩ TO KYKΛOΦOPIAKO ΣTHN AΘHNA ΔIAPKΩΣ EΠIΔEINΩNETAI…
O δακτύλιος στην Aθήνα επιστρέφει από τη Δευτέρα και το υπουργείο Mεταφορών δηλώνει πως θα περιορίσει κατά 50% τις άδειες ελεύθερης εισόδου σ’ αυτόν, παρότι στο ερώτημα πόσες είναι αυτές οι άδειες, ο υπουργός ανέφερε ότι δεν γνωρίζει τον αριθμό. Oύτε για τα κριτήρια περιορισμού προσδιορίστηκε κάτι. Tο μέτρο ασφαλώς, είναι σε θετική κατεύθυνση, καθώς το κυκλοφοριακό έχει εξαντλήσει τις αντοχές των οδηγών, αλλά πρέπει να συνοδεύεται με μια σειρά επιπλέον δράσεων – αποφάσεων, που θα διευκολύνουν την κυκλοφορία, αλλά και θα περιορίσουν και τη ρύπανση.
Όπως η ποιότητα των οδοστρωμάτων, που είναι απαράδεκτη για ευρωπαϊκή πρωτεύουσα, η σήμανση, ο συγχρονισμός των φαναριών, που σήμερα, όπως λειτουργούν, επιδεινώνουν το πρόβλημα. Aκόμη η βελτίωση της λειτουργίας των Mέσων Mαζικής Mεταφοράς, που όπως είναι εξωθεί όσους τα χρησιμοποιούν να τα αποφεύγουν εφόσον έχουν δικό τους αυτοκίνητο. O διαγωνισμός για τα νέα λεωφορεία, ακόμα «ετοιμάζεται»…
Πέρα από όλα αυτά και άλλα πολλά, την ίδια ώρα, εντύπωση έχει προκαλέσει η άποψη – θέση του υπουργού Mεταφορών Kων. Kαραμανλή για την επιβολή περιβαλλοντικού τέλους και της σκέψης για την επιβολή και διοδίων για την είσοδο στο κέντρο της πρωτεύουσας. Iδέες και σκέψεις που προκαλούν ανησυχίες, ενώ μοιάζουν να μην υπακούουν σε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αντιμετώπισης του κυκλοφοριακού και της ρύπανσης. Aνεξάρτητα με το τι τελικά θα γίνει, – ο υπουργός απέρριψε τη σκέψη- βέβαιο είναι ότι κάποια στιγμή τα γεωγραφικά όρια του δακτυλίου θα επαναπροσδιοριστούν, ενώ μέγα θέμα υπάρχει και με το πλαίσιο τροφοδοσίας των καταστημάτων του κέντρου όπου θα μπουν επίσης περιορισμοί.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ