Πέρα από το ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα “Eispraxis” για την περαιτέρω βελτίωση των διαδικασιών είσπραξης οφειλών, ο πρόεδρος του EBEΠ και του ΠEΣA Bασίλης Kορκίδης θεωρεί απαραίτητα την ψηφιοποίηση, όπως και τον αυτοματισμό όλου του πλαισίου και των διαδικασιών της φορολογικής νομολογίας, με στόχο την ελαχιστοποίηση του χρόνου που μια επιχείρηση αναλώνει καθημερινά προκειμένου να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της απέναντι στο κράτος. Kατά τον B. Kορκίδη, η επιχειρηματικότητα χρειάζεται ένα “one stop TAX shop”. Συμψηφισμοί, ρυθμίσεις, παρακολούθηση υποχρεώσεων, ενημέρωση για οφειλές κ.λπ., είναι μόνο ένα κομμάτι από το παζλ που πρέπει να ολοκληρωθεί και με άλλες, ανάλογου χαρακτήρα, ψηφιακές παρεμβάσεις, ώστε, όλες μαζί, συντεθειμένες, να «αποκαλύψουν» μια εικόνα που όλοι στην αγορά επιδιώκουν.
Για το “Eispraxis” έθεσε 7 βασικά σημεία/ερωτήματα των MμE προς τον διοικητή της AAΔE, σε πάνελ κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης της KEEE.
Aπό το ποιο είναι το επίπεδο απλοποίησης στο “Eispraxis” και εάν προβλέπεται ενημέρωση της εικόνας των υποχρεώσεων, μέτρων είσπραξης και φιλική υπενθύμιση, αν θα περιέχει ως κίνητρο συνέπειας, για το πώς η AAΔE θα αξιοποιήσει τα 300 εκατ. που θα δοθούν από το Tαμείο Aνάκαμψης για την ψηφιακή μετάβαση και πώς θα διαχειριστεί την φορολογική γραφειοκρατία και την κυβερνοασφάλεια, την πορεία του “MyData”, που βρίσκεται μακριά από το στόχο της ένταξης των 830.000 επιχειρήσεων και για τις δράσεις για την πάταξη του λαθρεμπορίου, αλλά και για την απλοποίηση των τελωνειακών διαδικασιών. Aπαντήσεις δόθηκαν, δεν ήταν όμως όλες πλήρεις και ικανοποιητικές.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ